dinsdag 10 mei 2011

Van Saskatchewan naar Alberta 7 tem 10 mei 2011

Het is 10 mei en ik zit in Fort Macleod (Alberta) naast mijn tent van de zon te genieten. Een week geleden in Brandon (Saskatchewan) zat ik in een iglo, wat een verschil! Ik geniet van de warmte en van de zon. Mijn gezicht heeft al een paar keer een nieuw vel gekregen, mijn benen zien eruit als overrijpe tomaten maar dat deert me niet. De prairies en Saskatchewan heb ik achter me gelaten en zitten voor altijd in mijn geheugen. De Rockies duiken nu voor me op, geduldig te wachten op een Belgische fietser om hem het leven zuur te maken. Ze proberen me schrik aan te jagen door hun imposante verschijning, de toppen liggen nog bedekt met sneeuw. Ooit zei eens iemand "Horum omnium fortissimi sunt Belgae", ik kan Julius toch niet teleurstellen? Dus morgen ga ik het gevecht aan met de tot 4000m. hoge toppen en misschien zie ik daar wel beren...

5 opmerkingen:

  1. Hey Gino,
    Het ziet er naar uit dat je daar "the time of your life" hebt.
    Ik zie ook dat je eindelijk een baart hebt ;-)
    Geniet maar met volle teugen!
    Groeten vanuit België!
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Man, man, man, ik ben hier aan het watertanden als ik dit allemaal lees.
    Geniet er met volle teugen van en laat ons meegenieten van je sappige reisverslagen.
    Misschien moet je een boek schryven als je terug bent?

    Groetjes,

    Joeri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kelly ik heb vandaag mijn baard afgedaan..
    Joeri, eerst een boek en dan de film ;-)
    Yes, I have the time of my life !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Gino !!!!! Alles goed zo te zien!
    Ben jaloers als ik die foto's zie seg, zo prachtig dat dat daar is! Is het niet te eenzaam zo alleen op de weg? ;o)) Begin uw grappen en grollen aan de "poort" wel te missen ze, t'is daar maar triestig nu hihihihi
    Nog heel veel plezier daar hé en tot de volgende !

    Els x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha eindelijk is het me gelukt om een reactie te plaatsen. Hopelijk kreeg je de SMS-kes. Das wat anders dan ons wandelinkske. Geniet maar en laat ons meegenieten via je teksten. Johan

    BeantwoordenVerwijderen