donderdag 14 april 2011

Ottawa - Blind River 10 april 2011 tem 15 april 2011

Ik leef nog ! Fiets OK, fietser OK.
Ongeveer 1000km getrapt op Canadese wegen. Nog GEEN beren gezien! Als ik er naar vraag aan de plaatselijke bevolking krijg ik als antwoord "only in cartoons" Ik zal het nog moeten gaan geloven!!!
Het fietsen gaat vlot, had 100km per fietsdag voorzien maar zit daar ruim boven (976km in 7 fietsdagen). Wat heb ik hier al geleerd? Dat het hier nog ijs, ijs, ijskoud is, de regen is nog sneeuw en het kan hier verschrikkelijk waaien. Maar ik klaag niet, het is hier prachtig en ik geniet met volle teugen. Heb nog maar 2 nachten in tentje geslapen, -10 graden Celsius is net iets te koud. Ik moet mezelf de hele nacht warm wrijven ;-) Daarom verkies ik de luxe van motels, ik ben een luxebeest. Mijn planning om meer Noordwaarts te fietsen is niet mogelijk door de weersomstandigheden, daardoor heb ik tijd zat om tegen eind mei in Calgary te geraken om mijn reismaatje Bie op te halen aan de luchthaven en vandaar nog 3 weken in de Rocky Mountains rond te trekken met een huurwagen. Wat kan een fietsvakantie toch zwaar zijn...
Meer foto"s : http://www.facebook.com/media/set/fbx/?set=a.167131733340719.42273.100001316807612
Groetjes,
Grizzly Gino  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten