maandag 18 april 2011

Het is winter in Canada !!!!!!

Man, man, man.... In plaats van een lekker lentezonnetje, sneeuw, ijzel, koud.... Maar er is beterschap op komst, de temperaturen zouden vanaf morgen stijgen tot 10 graden. De temperatuur is hier momenteel 15graden te koud voor de tijd van het jaar. Veel overstromingen, overal veel sneeuw. Spannend en mooi is het wel. Ik heb op al mijn fietsdagen nog maar 3 droge dagen gehad dus het kan alleen maar beteren. En weten dat het in Belgie 20 graden is! Maar dit hoort bij een avontuurlijk verlof en ik geniet van de mooie landschappen die nu bedekt zijn met een laagje sneeuw. Alles heeft zijn positieve kanten. Ik moet nu noodgedwongen een stukje verder met de Greyhound bus tot Thunder Bay, de reden waarom ik de bus neem ipv de fiets mag je raden;-)) Geniet in Belgie van het prachtige weer, ik geniet hier van de extreem mooie natuur. Tot een volgende.

2 opmerkingen:

  1. Gino,
    neem de bus naar de westkust van de USA en fiets daar highway 101 supermooi en beter weer. Er was daar vroeger een net campings/camping plaatsen speciaal voor fietser aan een zeer zacht prijsje.
    Deze weg loopt van Vancouver-Seattle-San Fransico- Los Angeles-Mexico
    Je kan ook afdraaien richting Nevada voor de zeer mooie woestijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, bedankt voor de tip maar ik moet in Calgary zijn 29 mei dus ik trek nu verder. et weer is nu beter. Ik zal je tip in gedachten houden voor volgend jaar;-)

    BeantwoordenVerwijderen