zaterdag 11 juni 2011

Icefields Parkway 7 tem 11 juni 2011

De Icefields Parkway..... ONWEZELIJK MOOI.
Deze weg (hwy93) is een aaneenschakeling van hoogtepunten, een wonder der natuur.
De lijst van 'points of interest' die ik heb kunnen allemaal op een bezoekje van mij rekenen. PRACHTIG.
Het 'wildlife' dat ik hier gezien heb is ongelooflijk. Momenteel heb ik 17 beren gezien !!! Soms zitten ze gewoon te eten, soms staan ze rechtop, soms kruipen ze in een boom. ONGELOOFLIJK. En het blijft voor mij telkens een hoogtepunt om deze dieren te zien in hun 'natuurlijke' biotoop. Dan spreek ik nog niet over de 'snowgoats' of de 'bighorns' of de 'elken', de 'wapiti's', coyotes, wolven, herten enz...
Hieronder een kleine selectie van 'sfeerbeelden'...
                                                                                      














 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten